Elit Grand Hotel Norrköping

I helgen har lilla familjen varit på lyxweekend. Norrköping. Minsann. För att fira far. Svärfar. Farfar. Som fyllde 60. Nu tänker ni då genast. Men han bor väl inte i Norrköping. Och. Nej. Det gör han icke. Men vi sammanstrålade där. Någonstans mittemellan liksom. Perfekt.


Foto: Charlotte Håkansson

Här bodde vi. Riktigt nice mitt i stan. Som ni alla vet är ju jag en sucker för hotellfrukost. Eller. Nu vet ni. Och den här frukosten hade allt. Äggröra. Bacon. Olika frallor. Kokta ägg. Rökt lax (oväntat gott till frulle). Ostar. Charkuterier. Fil/yoggi och sånt bjäfs. Färskpressad juice. Grönsaker. Färsk frukt. Till och med jordgubbar. Smoothies. Morotskaka. Winerbröd. Kakor. Bärmousse.

Ja gud vet allt. Vi åt galet mycket. Hade inte ens tid att skämmas då den lille skrek i falsett, så hela matsalen tystnade. Annars var han otrolig duktig. Den lille.


Kommentarer
Postat av: M

Låter fantastiskt...!! Mammaklänningen på antar jag, rutinerad som du är..!:)) hörs ons!! Puss

2011-01-23 @ 21:55:17
Postat av: Charlotte

haha japp...på finmiddagen i alla fall. men åt frulle så jag stod mig hela dagen. ingen lunch behövdes liksom. =)



Onsdag it is!

2011-01-24 @ 17:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0