Söndagsdans

Så här ser man ut om man är en liten Emilian. Som vägrar att sova. En söndagskväll. Något irriterad mamma som hade sett fram emot Solsidan och kladdkakemuffins. Men icke. En halvsjuk och lite dryg kille skulle promt vara uppe och liksom dansa runt med kattfan.

Men han är ju rätt söt i alla fall.


Gråtsvullna rödkantade ögon får man om man står i sin säng och skriker tills någon hämtar upp en.


Dansa min Kaaatiii.


Mys och bus. Notera sneakers i bakgrunden. Trots att jag redigerat bilden en smula blev dessa kvar.


Kommentarer
Postat av: M

Han är ju så söt.. O du är så rolig.. Kommer ANTAGLIGEN också vilja ha egentid om jag blir mamma..:))

2011-02-15 @ 20:05:05
Postat av: Charlotte

Jag vet...egentid är liksom the shit nu för tiden. Så värt!

2011-02-16 @ 17:08:53
Postat av: Ingemargrete

I kinda like it. Thanks!

2012-01-26 @ 08:37:03
URL: http://ingemargrete.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0