Skvallertidningstanten

Igår afton, då vi låg i sängen. Jag med min laptop på magen och mannen med sin Iphone i högsta hugg.

Ronnie:
Vet du vem Blake Lively är?
Jag: Eh jaaa såklart. Det vet väl alla.
Ronnie: Jag har nog aldrig sett henne. Och här är hon på fösta plats på nån lista om "Mäns val av snyggaste kvinnor i världen."
Jag: Men hallå  hon är ju jättesnygg. (Jag googlar fram en bild och visar)
Ronnie: Nä tycker jag nog inte.

Ronnie: Vemfan är Miranda Kerr då?
Jag: Men hallå, hon som just har fått barn med Orlando Bloom. Flynn heter bebisen. Det blev ju ett himla hallå när hon la ut en bild på sin blogg, där hon ammade. Har du inte sett det?
Ronnie: Ehh NO och varför vet du sånt?

Ronnie: Alltså Mila Kunis, det vet jag vem det är. Men hon är ju ful. Varför är hon med på den här listan? 
Jag: Är hon ju inte. Visste du förresten att hon har varit tillsammans med Macaulay Culkin i typ 7 år. Men nu är det slut. Och så gjorde hon nyss en film. Black Swan, med Natalie Portman.

And on and on...

Frågan är inte vem som är mest tragisk. Jag vet att det är jag. VM i onödig kändiskunskap.  Here I come.


Kommentarer
Postat av: ica

Lotta... det där är inte kunskap. det där är skvaller :P

2011-02-02 @ 13:11:00
URL: http://ica82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0