Info

Lite info om allt och skönhet. Från mig. Happy Helg Everyone!

Väska:
Favorit min bruna som jag fått av min man. Men alternerar då jag har en med längre rem när jag lämnar Emilian på dagis. För att så praktiskt som möjligt kunna hänga den på vagnen.
Skor: Stövlar med klack.  
Jeans:
Smala ljusa slitna.
Byxor: Mjukisar.
Jacka: Älskar mina tre vinterjackor. Dunduffel NH. Ull/caschmere duffel NH. Svart PeakP.
Klänning: Svart och kort.
Tröja:
Med glitter.
Kjol: Sockerbitar i Tweed från NH.
Linne: Zara bas. Har sjukt många.
Lotion: Body Shops body butter. Annars gärna med guldglitter i.
Smycken:
Förlovningsring. Armband Pandora. Pärlörhängen NH.
Lipgloss:
Victoria Secret.
Parfym: Versace.
Schampo:
Olika hela tiden. Det är trixet. Byt ofta.
Ansiktscreme: Dermalogica skin smoothing cream. Kan inte leva utan den.
Mascara: Loreal Carbon black (måste ha smal kamborste)
Nagellack:
Fransk mainikyr. Osaka från Mavala. Wide brush från IsaDora. Top coat från HM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0