Bootsen (Och Matsäck Varje Onsdag!)

Jag lovade ju bilder på mina nya stövlar. Lättare sagt än fotat. This is it. Kära vänner. Hoppas jag endera dagen i höst kan uppbringa något bättre. Tills dess. Enjoy.


Allvarligt. En klohand. Suddig bild. Och stövlarna kom inte ens med. Ska nog lägga ner det där med att bli fotograf.

  
Tre försök till. Sedan gav jag upp.

Nu - försöker smälta det faktum, att det, varje onsdag numera ska packas med matsäck i ryggsäck, till dagis. Skogsdag. Varje onsdag. Matsäck till den lille alltså. Varje vecka. Jahapp.


Kommentarer
Postat av: M

Den lille kommer alltid ha den läckraste matsäcken med sig, tror jag.. Typ älggryta eller egengjorda chips som mamma snor ihop kvällen innan..:)Sjukt snygga ben på bilderna by the way!!.. All cykling?:) och stövlarna- me want!! Puss o kram.

2011-08-23 @ 22:35:42
Postat av: Charlotte

hahaha...har liksom cyklat en gång efter semestern, men thanks =)



inser självklart att det är mamman som kommer att få stå för matsäckspackandet. bäst att tina älgköttet som ligger i frysen (helt sant).



kul att du gillade stövlarna!



kraaam!

2011-08-24 @ 11:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0