Olika Intressen Va Det Ja

Jag: Åh idag är det dags.

Superglad. Skuttar runt i huset och liksom hoppsar fram mellan rummen.

Jag: Snart är det dags ju.
Ronnie: Vad?
Jag: Men åh det är ju idag det är kunglingt bröllop.
Ronnie: Va?
Jag: Ja alltså prinsen i England gifter sig.
Ronnie: Prinsen? England? Har de ens en prins? Hade ingen aning om det.
Jag: Åh men suck. Han William ska ju gifta sig med Kate. Harrys storebror. Prins Charles son.
Ronnie: ?? Känner inte igen några namn.
Jag: Det är så spännande.
Ronnie: Alltså det är det MINST spännande jag kan tänka mig.
Jag: VA - vill du inte se klänningen?
Ronnie: -

Han har lämnat mig och konversationen för längesedan.

Kommentarer
Postat av: ica

här förstår jag Ronnie till fullo. Jeeez :P

2011-04-30 @ 15:18:08
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Lilla H

Känner igen disskussionen här hemifrån, min man totalt ovetandes varför jag tänkte spendera fredagen framför TV:n. När han fick veta så bara skakade han på huvudet. Klänningen ville han inte ens höra om när han kom hem på kvällen.

2011-05-04 @ 13:45:05
URL: http://haleyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0