Konfirmationsoutfit - Always

Jag vet inte hur pass känt det är. Men varje dag. At work. Ser jag ut som någon som ska på konfirmationsmottagning. Alternativt studentmottagning. Jag ser så jävla präktig ut. Örk. Jag hatar det.

Ljuv kanske man också skulle kunna säga. Jag vill inte vara ljuv. Jag vill vara cool. Men eftersom att jag aldrig lyckas med det, ens privat. Plus att det i princip är stört omöjligt på mitt jobb. Kör jag på konfirmationslooken.


Klockad linnekjol i light blue. Baslinne färg 69 navy. En bolero. Japp ni läste rätt. Bolero anno 1994 typ, i linne/viscose. Pumps. Diskreta pärlor i öronen. Sparsamt med smink (eller nej där är jag en rebell och kletar på det mesta) och något sött halsband. Suck.

Om det säljer? Japp. Såklart. Behöver ni konfirmationslookskläder. Då vet ni vart ni skall gå.

   
Det blev fyra bilder för att ni verkligen ska förstå exakt hur konfirmationsmässig jag ser ut. Fin. Javisst. Men inte så jättehot liksom.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jaa, du är verkligen fin vännen! Men vad är det för fel med det? Hellre fin än...inte fin...=) Skulle jag köpa konfirmationskläder finns det ingen annan butik jag skulle gått till och ingen annan butikschef jag skulle vilja träffa. Så det så. Puss!

2011-04-27 @ 17:20:13
Postat av: Charlotte

tack honey. fin och ljuv. proper och prydlig. och nej inget fel. men inte så jätteroligt varje dag liksom. men men hellre fin...än inte fin som sagt. bra ordspåk där!



allt bra med ER? Puss

2011-04-27 @ 20:20:11
Postat av: M

Det är rätt känt i vissa kretsar min vän..:) du ÄR ljuv!. Undras hur bra leopardleggings blir till..??:)

2011-04-27 @ 20:44:50
Postat av: Lilla H

Jag tycker att du är fin!

2011-05-02 @ 11:40:39
URL: http://haleyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0