29/9 2010

I afton bjuder jag på någon slags konstig lista. Frågorna hänger inte ihop. Eller är särskilt intressanta. Men vad gör väl det. Nu har ni något att lägga 30 meningslösa sekunder av ert liv på. Enjoy.

Om dig
Namn:
Charlotte.
Ålder: twenty fucking eight.
Smeknamn: Lotta. Som jag försöker att avveckla. Går sådär.
Syskon: Noll.
Sysselsättning: Butikschef at Newhouse.
Bra egenskaper: Skitmånga nu när jag tänker efter. Jag är ju grym.
Dåliga egenskaper: Otålig. Exremt otålig.
Hårfärg: Mörkmörkmörkbrun. Inte svart.
Ögonfärg: Samma som ovan.
Skostorlek: 37.

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Mönstrad klänning (NH) dyr som sjutton. Fått många komplimanger för den idag.
Vad använder du just nu för skor: Just nu inga. Annars sövlar, i brunt, oftast.
Favoritfärg på kläder: Svart. Vitt. Grönt (?).

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag + min man.
Du pratade med: Ronnie.
Du delade en drink med: ?? Kommer inte ens ihåg när jag drack en drink senast. Tragiskt!
Du gick på bio med: Mannen i mitt liv.
Du gick på stan med: Emilian.
Skällde på dig: Ronnie. Och som han skällde sen. Usch och tvi.

Senaste
Låt du hörde:
Någon på IDOL. Säkert dålig.
Film du såg: Patrik 1,5, som fanns på datorn.
Mat du åt: Fisksoppa med räkor och kräftstjärtar.
Kram: Godnattkram med Emilian.
Puss: Emilian-Smilian.
Fest: Fest och fest. Har varit en del grillpartyn i sommar. De måste väl ändå räknas.
Känslan: Trött. Och ja. Klockan 21.58

Resa: STHLM i somras kanske. Utomlands, London 2008 typ.
Boken du läste: Twilight. Eftersom jag läser dem om och om igen. Suck.
Personen du träffade: Ronnie.
Personen du pratade i telefon med: Videosamtal med Emilian. Mycket intressant.
Personen du fick sms av: Åsa. Som lovade att köpa rouge åt mig.
Gången du var utomhus: Gick från bussen till vårt hus. Typ 50 meter.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag åt vi lite hipp som happ. Så igår. Eller nej i förrgår då. Köttbullar.
Saken du köpte:
Månadskort Växjö lokaltrafik. Buu vilket deppigt svar.

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0