Supporten

Jag vet inte hur ofta ni har stått i butik. Där kassan ligger nere. Det är inte jätteroligt. Utan ganska störigt och stressande. Som tur väl är har jag en relativt datorkunnig/teknisk man. Som fått rycka ut, inte bara en gång denna vecka. Utan två. Thanks igen. Och ja. Den lille fick liksom hänga med. Fastän han är noll datorkunnig. 

Hm ja vi tar av något slags lock. Och byter ett minibatteri. Varför tänkte inte jag på det? Visste jag ens att det fanns minibatterier i datorer. Svar nej.

Och så dammsuger vi lite. Liksom inuti. Smart
 
Den lille höll humöret uppe. Trots att han inte fick springa omkring och skrika/riva ner allting/sätta små handavtryck på alla speglar etcetera. Slutet gott allting gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0