Pappa Pappa Pappa

"Pappa jag kan hjälpa dig. Pappa jag kan det. Pappa jag kan faktiskt det. Pappa jag ska inte ha ut alla skruvarna över hela golvet. Jag lovar pappa. Pappa jag ska inte äta på några skruva - alls. Pappa vad ska jag göra. Pappa vad har man den här till? Pappa hur gör man här? Pappa vad är det här? Pappa vad gör du? Pappa jag har tråkigt. Pappa får jag leka med den här? Pappa jag vill hjälpa dig nu. Pappa ska vi gå ut? Pappa jag är hungrig. Pappa ska vi leka något annat snart"








Kommentarer
Postat av: Sabina

Hahaha=)) Han är rolig den där Emilian! Och hans mamma också=)

2010-09-19 @ 22:47:41
Postat av: Charlotte

Rolig/Irriterande - hårfin gräns...

2010-09-20 @ 09:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0