Dinner Alternativ

På lördag trillar de in. Mina girls. De bästa som finns. Åh vad roligt det ska bli. Sitter nu tillsammans med min man (som ser på någon kråkfilm) och försöker planera lite middag.

Valet står mellan:

Italiensk buffé - Kycklingklubbor. Västerbottenpaj. Vitlöksbröd. Pestopastasallad (annat alternativ till vissa allergiska). Parmaskinka. Tzatziki. Oliver. Fetaost. Crostinisnittar. Ostar. Med mera.

Steakmeny - Helstekt karré/fläskfilé/fransyska. Krämig potatsigratäng, chevrégratinerad. Skysås. Blandsallad.

Efterrättsalternativ (mina två klassiker):

Chokladdröm - Kladdig kaka med nougattäcke. Vaniljglass.

Kolavibbar - Knäckig ananspaj. Vaniljglass.

Har lagt ut en länk för omröstning åt de inblandade. Då säger de att de inte kan välja. Nähä. What to do. Dagens i-landsproblem. Lätt. Och nu blev jag hungrig.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Mmm, för både bsök och mat+efterrätt! Kan fortfarande inte bestämma mig ang maten...men ananaspajen lät ruskigt god! Och så tål ju inte jag nötter..=)Såg ditt mess! Jag kommer nog runt lunch på lördag. Har inte bestämt än om jag tar bil eller tåg. Kramar!!

2010-09-29 @ 21:48:33
Postat av: Charlotte

Har bestämt mat nu i alla fall. Och ska inte på något sätt lura i dig något med nötter =). Du kan väl höra av dig när du bestämt. Om vi ska mötas upp i stan eller så.



Syns på lördag!

2010-09-29 @ 22:05:58
Postat av: Cissi

Mitt tips: Italiensk buffé o ananaspaj! Men allt låter smaskens! Trevlig helg och hoppas ni får skoj! Blev ingen promme den här veckan:( men vad sägs om gympan i Sandsbro på torsdagskvällar? Kram kram



2010-09-30 @ 21:19:54
Postat av: Charlotte

Just nu lutar det åt potatisgratängen, och dubbel efterrätt , men vi får se. Jag har bokat mig på Step-Up varje söndag här också. Men inte haft möjlighet att gå en endaste gång. Kanske ska försöka på torsdagar ist. Bara det inte är tantgympa med skidhopp, då vägrar jag =)



Kram + hörs snart!

2010-09-30 @ 21:30:00
Postat av: Åsa

Mmmm och det var sååå gott=)

Tack för mysig helg!

Kram

2010-10-03 @ 17:57:19
Postat av: Åsa

Mmmm och det var sååå gott=)

Tack för mysig helg!

Kram Åsa

2010-10-03 @ 17:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0