Wrong Way

När jag slutat jobbet då finns det bara en sak jag vill. Åka hem. Åker buss. Som brukar ta 10-15 minuter. Helt ok. Igår satt jag dock i egna tankar och upptäckte inte först, att bussen åkte, åt helt fel håll.

Vad fan. Fick lite småpanik och vände mig mot närmsta person. Som visade sig vara två hårdrockiga tonårskillar. Och nästan skrek åt dem. "Går inte den här bussen till Sandsbro ?" De såg vettskrämda (eller kanske inte) ut och försäkrade att det skulle den göra. Då hörs ett stön från chauffören som inser att han har kört fel. Suck och stön. Alltså en extratur ut mot Teleborg. Jag passade på att fota en fin höstbild. Trodde jag.

Det blev såhär. The lake och ett sjukhus. Höstigt och nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0