C&C I Kylan

Idag har jag frusit precis hela dagen. Sitter nu under filt och försöker att tina. Lägger in vedträ efter vedträ i kaminien. Eldar som aldrig förr. Min man är i väg och tränar...någonting. Mitt barn sover. Kanske att jag ska ta lite choklad.



Här är bild från mitt kalla jobb. Som ni ser är det bäst att ha tjockjackan på så man inte fryser ihjäl. Charlotte i klänning huttrar som synes. Och jag vet. Smidigt som attans att vi heter Charlotte och Charlotte. Om det någonsin blir fel? All the time.


Kommentarer
Postat av: M

Ha,ha.. Sååå fel..

2010-11-30 @ 22:53:08
Postat av: Charlotte

...och så var det någon som sa "men jag hör när det är du, inga problem, det hörs på dialekten"...eller hur =)

2010-12-02 @ 21:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0