Träning

Jaha nu har jag tydligen sign:at up för lite intervall/löpträning - med Cissi. Som inte bara springer marathonlopp utan även pysslar med triathlon. Det vill säga lopp där man cyklar, simmar och springer - långt. Känns som en perfekt träningskompis till mig. Samma nivå liksom.

Jag ber att få återkomma när tortyren är över. Först ska dock nya skor inhandlas samt övrig utrustning (?!). Herregud. Snacka om att ta sig vatten över huvudet. Speciellt då jag under vår barnvagnsprommis knappt kom framåt på grund av all träningsvärk. Från löprundan i förrgår.

Frågade min man om det var okey att jag var iväg på detta ikväll. Hans svar: "Din träning går före allt!"


Kommentarer
Postat av: Cissi

Oj, oj, det var tjusiga kommentarer om mig, men riktigt så goda är de inte. Jag har sprungit ETT götebrogsvarv och ETT lidingölopp och brukar delta i rätt SMÅ triathlon. Kände en viss prestationsångest över din beskrivning. Tack för en trevlig träningsstund!

2010-05-26 @ 21:49:25
URL: http://cissikrantz.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nu ska du inte vara så blygsam! Hur som helst tycker jag att jag klarade mig ok. Även om vi sprang enormt sakta hem. Dessutom var det urskönt när vi var klara.



Nu är det inte urskönt. Jag kan knappt ta mig framåt. Inte så smidigt med en liten vild Emilian. Tur att vi ska åka bil i typ 7 timmar =)

2010-05-27 @ 08:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0