Lite Väl Avstängd

Jag blir på allvar tokig. Det mobila bredbandet funkar inte så värst bra här ute på landet. Hittar man mot all förmodan något ställe i huset där man kan få till lite internet. Ja då är det segare än segast. För att inte tala om uppladdning av bilder. Det blir nog inga fler bilder från den här trippen.

Om jag inte helt plötsligt skulle utrustas med oändligt tålamod. Och det, vet vi att, det skulle aldrig ske. Otåligare människa än mig får man leta efter. Ni som dessutom vill nå mig. Mobilen har noll täckning. Endast nödsamtal. Jag ignorerar er inte. Jag har liksom inte kontakt bara.

Annars har vi det jäkligt bra. Pittoreskt. Sol. Regn. God mat. Fika. Lek. Bus. Mys. Om vartannat. Trevligt så det förslår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0