Solskenstur

Det blev visst utomhusaktivitet i alla fall. Cissi meddelade att hon var på väg ut och ville vi med kunde hon komma förbi oss på direkten (!).  Då kunde jag inte hålla mig. Byltade på bebis i princip alla hans kläder. Hivade ner honom i vagnen. Han somnade innan jag ens fått på mig skorna. Underbar långtur i strålande solsken. Very nice.

De här två filurena sov mest hela tiden.
Nerbäddade som två eskimåer (?) lät de mig och Cissi göra jobbet i backarna. Fast tur att det inte var tvärtom. När man tänker på det. Det hade nämligen gett mig och Cissi en ålder på cirka 90, och så snabbt vill vi inte snabbspola livet. Nu kom jag visst in på ett sidospår. Trevlig tur i solen var allt jag ville säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0