Liten Tjej På Besök

Igår hade vi besök av en kavat liten tjej. Lilla Greta var här helt ensam då mamma Cissi var hos farbror doktorn. Jag försökte att vara underhållande och rolig. Inte så spännande alls tyvärr. Till slut vaknade (som tur väl var) unge herr Emilian och han var mycket mer intressant än en gammal tråktant som jag.

Tuff liten Greta. Ute på egna äventyr.


Två busar. Eller en buse/vilde och en söt liten flicka.


"Tjena snäckan. Kolla vad jag har."


Lite imponerad av mig själv. Jag som typ aldrig ens sett en unge på nära håll. Ensam med två små kottar. Och ingen skadade sig. Ingen avled. Alla var nöjda. Fast nöjdas var nog Greta, när hennes mamma kom tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0