Det Är Lögn

Det är helt omöjligt att få till på bild. Men bebis kan numera stå helt själv. Jag lovar lovar lovar. Han går enkelt utmed väggar och möbler så fastnar han vid något intressant, släpper med händerna, och står.

Jag rusar fram med kameran med det är lögn att få till en bild. Antingen sätter han sig. Ramlar. Eller sträcker ut handen igen. Suck. Men jag ger mig inte. Endera dagen ska det komma bildbevis. Tills vidare får ni hålla till godo med försöken. 


Här lade han precis tillbaka handen på soffan när jag knäppte. Sjukt störigt.


Och här släppte han båda händerna. Men när mamman kom rusande tog han det säkra före det osäkra. Of course.  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0