Löpning Minsann

Efter en fredag med massivt intag av vin. (Okey kanske inte massivt men mer än vad jag borde ha intagit). En lördag med både tårtkalas och pizza. Och slutligen en söndag fylld av rester av ovanstående. Ja inte av vinet då i och för sig. Alltså - var det på sin plats. Löprunda för mamman.

Superskönt väder. Bra musik i lurarna. Jag flög fram. Eller nej det gjorde jag inte, men jag sprang i alla fall hela tiden. I tre kvart. Min lilla runda. Endera dagen ska jag mäta exakt hur långt det är. Men for now. Lever jag i tron att jag springer långt. Superlångt. Och jag känner mig jävligt duktig. Även om min man sa: "det vore ju bra om du sprang lite oftare också".

Skit samma. Jag är grymt nöjd.


Kommentarer
Postat av: Sabbe

Så duktig du är! Jag har också börjat springa lite...eller jogga...i typ samma hastighet som jag går snabbt i... Kan inte säga att det är så skönt alls än. Men vem vet, jag kanske också kommer till den punkten nån gång. Kram på dig vännen!

2010-06-06 @ 21:49:37
Postat av: Lotta

Vad duktig du också är gumman. Vad duktiga vi är! Och nej det är ingen speed direkt när jag springer heller, men jag tar mig framåt!



Kram + hälsa Danne på hand dag =)

2010-06-07 @ 13:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0