Naken Under

Familjen packar för att gå ner till stranden. Den lille far runt likt ett yrväder. Således svår att hålla koll på. Mamman försöker samtidigt att få med attiraljer som; armpuffar, badlakan, solkräm, tidningar, blöjor, solglasögon, ombyte till den lille, vällingflaska, vällingpulver, leksaker, vatten etc. Pappan? Ja vafan gör pappan. Ingen som vet. Han får i alla fall med sig själv.

Mamman säger (till pappan som ingen vet vad han gör): Tar du alla badlakan som ligger där i stolen OCH MIN BIKINI (som ligger rakt nedanför stolen).
Pappan: Ja - gruff - åh - stonk - hmpf (mammans tolkning)

Familjen kommer så äntligen iväg. Och at the beach badar mamman och den lille friskt. Härligt varmt i vattnet.
Väl uppe på land. Mamman slänger av sig sin våta bikini (för det ska man göra direkt så man inte förkyler sig eller vad det nu är).

Mamman: Vart har du lagt min vita extrabikini?
Pappan:????
Mamman: Men jag sa ju åt dig att ta den tillsammans med handdukarna!!!
Pappan: Öh...det hörde inte jag.
Mamman: Men vafan - allvarlig - är den inte med - vad ska jag nu ha på mig...åhhh

Resultat. Mamman får traska hem iförd pappans boxerkallingar. Måttligt roligt.


Kommentarer
Postat av: Sabbe

Hahaha=) Ja, men det var ju jätteroligt! Synd att jag missade detta=)

2010-07-07 @ 23:47:17
Postat av: Lotta

mmm jätteroligt...verkligen hörru...

2010-07-08 @ 13:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0