Min Dag ♥

Vad är det för en dag? Är det en valig dag? Nej det är ingen vanlig dag! För det är min födelsedag. HURRA HURRA HURRA!

Jag vet. Barnslig och löjligt förtjust i min fördelsedag. Är. Och har alltid varit det. Min dag har varit fab. Sovmorgon. Frukost på sängen. Present som jag önskat mig. Shoppingdag i Karlskrona. Då jag fick allt jag ville ha, helt betalat och klart. Skaldjurs-värsting-middag. Vin. Mer presenter. Herregud så uppvaktad jag har blivit. Tack alla. Och tack min underbara man. Du är den bästa. ♥


Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja, det var verkligen en fin present från en fin man!=) Stort Grattis igen gumman! Hurra Hurra HURRA!!

2010-07-09 @ 22:12:42
Postat av: ica

Visste att du skulle gilla att få den sången =) Och jag skrattade SÅ åt ditt mess om nostalgin! Hoppas hela din dag vart fantastisk!!

2010-07-10 @ 00:45:34
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Lotta

Sabina du är för söt. Du är den enda som har grattat mig via sms - FB - bloggen. Tur att jag har dig! =)



Ica - Herregud vad vi kom igång igår. Om akuten när Karin kom in m sin mamma i rullstol. Om när mamma backade in i stenen (det kostade visst 25 000 woops). När du somnade i gummibåten (som nu Emilian leker i). Och när du klättrade upp i trädet och inte kom ner. Ja herregud alltså. Du borde komma ner på besök för nostaligtrip snart!

2010-07-10 @ 12:15:37
Postat av: ica

Oj! Blev det SÅ dyrt? Vi som bara joggade lite lätt till Matvik... i några timmar. JA! Jag vill verkligen komma på nostalgitrip. Men den somaren jag somnade i båten var jag ju faktiskt brun... tillslut.

2010-07-10 @ 23:16:11
URL: http://ica82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0