Kastlösa 109

Vi har sett många fantastiska. Märkliga. Roliga. Underliga. Konstiga. Galna. Vackra och fina hus i våra liv. Men Kastlösa 109 tar nog alla pris. Alla kategorier. Familjen besökte Åsa och Andreas som agerade hus- och kattvakt. Å vilket hus ja. Jag vet inte hur jag ska beskriva denna stora. Enorma skapelse. Och alla saker. Herregud vad saker. Himmelriket för en klåfingrig ettåring.

Vi är så glada att vi fick komma och uppleva detta otroliga. Att vi sedan bjöds på läcker mat precis hela tiden gjorde inte saken sämre direkt. Andreas är en mästerkock. Vad sägs om Chevregratinerade rödbetor med honung och pepparrotsvisp on the side. Grillad kycklingfilé serverad med lättkokta direktskördade primörer, quinoasallad och inte mindre än två såser. En kall gurksås och en sinnessjukt god rödvinssås.

Det har inte gått någon som helst nöd på den här familjen.


Här är huset. Denna bild gör det dock inte rättvisa på något sätt tyvärr.

Obs. Emilian i vagnen. Det är inte så att Wassbäck/Rådlund extremsnabbt fått en bebis.

Stora alvaret. Promenad.

Häftig natur. Annorlunda för oss smålänningar som bara ser skog.

Vackert på sitt sätt.

Söta Åsa. Hennes fina Andreas. Min man. Min son. God Morgon typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0