In The Bod

Vi är i Karlshamn. Blekinge. Vi bor i en friggebod. Bredgvid en liten större bod. Som kallas sommarstuga. Där bor Emilians mormor och morfar. Här är bild innifrån boden. Välutrustad bod minsann. Kyl. Frys. Och Micro. Lika bra att ta bilder innan vi packat upp. Eller spenderat mer än en timme där. Vi i vår familj är nämligen fenomenala på att stöka ner. Men än så länge fint.

Nu ska vi vara här ett tag. Och. Imorgon fyller en viss person år. Jag närmare bestämt. Herregud. Old. Egentligen vill jag inte tänka på det. Men barnsligt förtjust i födelsedagar som jag är, så är jag lite excited ändå. Vi. Jag min man och min son. Ska enligt tradition. Tredje året i rad. Fara till Karlskrona och spendera dagen där. På kvällen blir det skaldjursfirande och på söndag kommer släkten. Man är som ett barn. Still. Trots massiva (snart) 28 år.
 
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0