Working Out

Tro det eller ej men vi tränar. Eller att Ronnie gör det är väl väldigt troligt. Men jag. Föga. Hur som, tränar vi med hjälp av hans "hemmagym". Det vill säga skivstång. Han har lassat på en hel massa vikter och lyfter hej vilt.

Jag? Ja, jag fick lyfta stången. Som den var. Utan vikter. Hmpf. Men den väger 20kg. Det är vad jag klarar. Precis typ. Som tur är "råkade" jag få med mig ett träningsgummiband från Vugi på den tiden det begav sig. Det sliter jag lite i också. Ganska omotiverat. Men nu har jag i alla fall gjort något. Har i och för sig även ett par hantlar som är mina, men de har "kommit bort" i flytten. Attans.

Kanske har lite av den där cup cake:en som jag svullade i mig hos Cissi försvunnit. Ljuvlig cup cake by the way. Chokladmuffin med chokladbitar i OCH chokladfrosting ovanpå. Precis som det ska vara. Men nu kom jag visst ifrån ämnet. Som var träning. Eller inget mer att tillägga där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0