Vill Ha

I min enfald trodde jag nog ändå att sötsuget skulle avta. Kanske inte försvinna helt men i alla fall mattas av. Icke. Är galet godissugen. Chokladbegär.

Det värsta är att det finns en chokladkaka i köket. Marabou mörk choklad. 200g. Som jag vet att Ronnie går och nallar utav. Sen finns det även tryfflar som är kvar sedan jul. Dem tycker han inte om. Totalt slöseri.

Om jag sedan så mycket som andas om mitt sug frågar han hånfullt om jag verkligen inte klarar mig utan. Grrr. Såklart att jag egentligen gör. Men jag är bara såå sugen.
 


Blir man inte sinnessjukt chokladsugen av den här bilden. Då har man något allvarligt fel.


Kommentarer
Postat av: ica

och därför var du tvungen att lägga ut den på bloggen så alla andra med ska plågas?? tryfflarna kan du ta med hem till mig på torsdag. I like =)

2010-01-25 @ 15:31:32
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Du jag vet att du alltid har choklad hemma så du behöver bara kila ut i köket eller hur?!

2010-01-25 @ 17:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0