Tips!

I somras förfasades jag då en mycket god vän till mig glatt meddelade att hon minsann körde sina teflonstekpannor i diskmaskinen. Utan problem. Jag var i chock.

slängde mannen häromdagen in en av våra. Jag kastade mig över honom samt räddade pannan. Höll en lång monolog om att sådär kan man minsann inte göra med teflon. Men så hände det oundvikliga.  Jag orkade helt plötsligt inte diska pannan för hand. Lat som jag är.

Ingen såg. Jag hivade in pannan och startade maskinen snabbt som attans så jag inte skulle hinna ångra mig. Och herr-e-gud liksom. Vilken skillnad. Min teflonstekpanna är som ny. Perfekt. Funkar som aldrig förr.

Dagens tips. Gör något du aldrig förut hade kunnat tänka dig. You´ll be suprised.


Kommentarer
Postat av: Martina

Hi,hi..

2010-01-25 @ 09:44:13
Postat av: ica

Lotta, jag börjar bli lite orolig för dig nu. Någon måtta får det väl vara på vuxenpoängen??

2010-01-25 @ 10:12:02
URL: http://ica82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0