Kryp Och Tittuuuut

Honey- It´s time to baby proof the house.

Emilian kan numera hasa sig rakt framåt. Han kryper inte utan använder en märklig teknik som innebär att han skjuter ifrån med höger ben och knä. Ser otroligt sött ut.

Förut kom han bara bakåt eller åt sidorna, då rullade han vändor för att så småningom ta sig framåt. Nu är det mer action. Fram med säkerhetsanordningarna säger mamman och pappan.


Vet inte hur bra det illustreras här men han kommer framåt.


Här i halvt krypläge.
Han fattar bara inte riktigt hur han ska krypa. Men snart så.


Sedan upptäckte han hur mamman försökte fota. Och sa - "försök inte morsan!"


"Jag ser dig nog mamma. Tittuuuut förresten" Vilken är favoritleken just nu. Vi säger tittuuut dagarna i ända här på Hedvägen. Välkommen att joina.


"Okey då jag bjuder väl på den här då. Men sen får det banne mig vara nog. Jag har annat att syssla med. Ser ni inte att jag pusslar och sen ska jag käka lite på apan."

Ni hörde (läste). Vi har annat att pyssla med.


Kommentarer
Postat av: Sabbe

Åh, så sött! Önskar att jag kunde vara med och leka tittu-leken med er, är riktigt bra på den=) Åker faktiskt förbi Växjö imorgon och åt andra hållet igen på onsdag. Tyvärr är det med tåg och buss så kan inte stanna denna gång... Önskar så att vi kunde ses snart! Sa till Jo att hon skulle styra upp något i Gbg snart, det är dags tycker jag!

Hälsa din fina familj!

Kram!

2010-01-03 @ 22:50:18
Postat av: Charlotte

Å vad synd. Snart får ni minsann komma och hälsa på, på riktigt. Vi ska bara få till lite golv och tak först =).



Vill såklart gärna också ses snart. Alldeles för längesedan nu ju. Det händer ju massor.



Puss

2010-01-04 @ 18:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0