Kök

Har varit runt på vår bottenvåning och fotat. Lade vikt vid att fota de snygga detaljerna och hoppa över det som ser ut som crap still. Så här kommer snyggbilder på vårt kök. Som för övrigt är helt underbart att vara i.


Kompositbänkskiva. 2cm. Svart.


Induktionshäll. Ugn, micro och fläkt.


Luckan är högblank vit och kommer från Kvik.


Stora lådor som rymmer allt. Plus lite mekk i bakgrunden som egentligen inte skulle vara med men jag orkar inte beskära.


Kökfläkt som sitter vääldigt lågt.


Fina inbygda spotlights i taket.

Så det var de fina bilderna. Där jag smidigt utelämnat kaoset. Men snäll som jag är. Här kommer även det.


Reglar som ska bort. Täcksida som ska limmas fast. Elcentral som definitivt inte ska vara synlig. Långkallingar som jag verkligen borde tagit bort.


Översiktsbild. Diskbänk där det också där råder smärre kaos. Megaspikar som sticker ur regel i taket. Där ska det dit en limträbalk. Övanför kyl och frys ska täckluckor upp. Det ska vara sockel mellan skåpen och golvet. Plus lite färg, lister och fönsterbrädor då.

Detta är köket gott folk. Färskare bilder än så här blir det icke.



Kommentarer
Postat av: Sabbe och Danne

Så snyggt ni har fått det! Undra när vårt kök kommer bli så fint...=) Som vi för övrigt flyttar in till om två veckor+1 dag!

Puss! Mest från mig...=)

2010-01-14 @ 17:27:02
Postat av: Charlotte

Herregud ja, kommer ni ihåg när ni var här och kollade. Då stod vi där i köket. Det fanns typ inget. Bara betong och isolering.



Men han kan min man alltså. Jag har mest valt olika saker.



Lycka till med flyttandet! Så spännande!

2010-01-14 @ 18:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0