Ingenting

So much to do. So little time. Vad är det för värld vi lever i när jag känner stress i magen för att jag inte har svarat på olika meddelanden på facebook. Alla ni som skrivit. Jag ska svara snarast.

Egentligen har jag tid nu. Men jag sitter här och liksom hittar andra saker som jag bara måste göra. Till exempel läsa värdelösa skitbloggar. Googla på olika Vänner-avsnitt. Kolla klipp på Youtube. Söka olika karraktärer på IMDB. I know. I suck. 

Min fina och händige man ligger på knä i hallen och lägger klinkersgolv. Han är duktig han. Jag borde kanske gå ner och göra någon nytta jag med. Typ tömma diskmaskinen eller något annat trevligt. Men ack så tråkigt.

I morgon ska vi i alla fall köpa en snöskyffel.
Vår uppfart är den enda på Hedvägen som inte är skottad. Sådant är tydligen viktigt här i förorten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0