Dags Att Fara

I eftermiddag ska vi träffa alla tjejbebbarna och deras söta mammor. Jag ser verkligen fram emot de här träffarna. Är alltid så mysigt. Emilian ser också fram emot dem. Han sover som en stock. Allt för att vara utvilad och pigg när det vankas bus.

Och bus lär det bli. Hädanefter när vi besöker andras hem får mamman verkligen se efter sin lille illbatting. Han far runt överallt och ska pilla på och käka på allt i sin väg.

Jag har därför klätt mig i oömma svala kläder då jag också kommer att fara runt, dock inte som en illbatting, hoppas jag. Idag far vi runt i Cissis och Gretas hem. Väl mött.


Är han riktigt vild brukar jag hiva ner honom i spjälsängen. Då vet jag var jag har honom. Tyvärr brukar detta tilltag inte vara alldeles populärt. Även om bilden säger något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0