Så Många Frågor

Meningar med frågetecken som stör en smula i min annars så perfekta värld. 

Hur gör man när bebis somnar under promenad och då hamnar inne i hallen i termooverall, termomössa nerbäddad i åkpåsen. Tar man upp honom? Låter honom sova med allt på? Försöker klä av honom?

Varför blir det så att min man alltid/ofta  bara har kalsonger på sig när vi har folk på besök? Spelar ingen roll om det är svärmor, mina tjejkompisar, hans arbetskompisar eller Emilians vänner.

Hur kommer det sig att det alltid behövs städas någonstans i huset. Trots att jag städar lite varje dag?

Varför är min hjärna fortfarande på halvfart? Graviditeten tog ju slut för över 8 månader sedan?

När blir vi klara med den här sabla renoveringen egentligen?

Vad är rimligt att betala i hushållselkostnad?

Vilken förskola är bäst för Emilian?

Kommer vi att ångra en röd-svart-vit-rosa tapet i hallen?



Usch nu märkte jag att det blev fler och fler meningar. Utifrån mina från början uttänkta. Bäst jag lägger ner detta inlägg innan jag får en panikångestatack.

Nu blir det baka i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0