Idag Målat

Om man inte har målat ett tak förut kan man omöjligt tänka sig in i hur jävla jobbigt det faktiskt är. Idag har jag målat halva taket i vår hall. Två gånger.

Jag är helt förstörd. Mina armar känns som spagetti. Händerna har fastnat i någon märklig kloaktig form. Nacken är stel. Axlarna gör ont. Ja, hela jag gör ont. Plus att jag är helt vitprickig i ansiktet, i håret och på kroppen.

Om det blev bra? Som allt jag tar mig för. Såklart!


Golvet plastat och klart. Obs - mycket dålig idé med plast då det blir svinhalt. Ronnies förslag of course.


Jag rollar som en besatt. Obs - lampan i bild, ska inte bo kvar.


Målarmästaren. Så sjukt jäkla nöjd. Som alltid med mina projekt.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du är en supermamma som målar & fixar om dagarna + tar hand om Emilian! Fantastiskt fint kök, imponerad! Ni kommer få det så fint i ert hus, och taket det ska jag särskilt berömma:)

2010-02-11 @ 22:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0