CV-Modell

Jag rotar runt efter lämpligt foto till mitt CV. Hittar inget. Kommer på att jag kan ta ett nytt. Ingen bra idé. Alla bilder blir crap. Eller i alla fall inte CV-användbara. Hur fan ska en bra CV-bild se ut?  I need help. Ni som jobbar med sånt här. Kontakta mig snarast.


Vad indikerar den här liksom? Avslappnad och soft. Knappast arbetsvillig och effektiv. Och vad är grejen med de gula kuddarna i bakgrunden.  Jag ser mer ut att höra hemma i ett "hemma hos reportage". Som om någon, någonsin skulle vilja göra ett sådant reportage här i vårt renoveringshelvete.


Jaha vad hände här kan man undra. Denna känns inte aktuell för ändamålet. Inte aktuell för något ändamål egentligen.


Eh. Busig blick? Sne mun och allmänt pillemarisk. Suck.

Jag tog 18 bilder. Dessa tre är bland de bättre.
Då säger det kanske en del. Någon CV-fotograf blir jag alltså inte. Och inte heller någon CV-modell. Tyvärr är ju jag  den enda som kan vara modell för mitt CV. Satan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0