Fy (Fan) Vad Bra Jag Är

Det finns nog ingen som blir så nöjd över sina egna insatser, som jag. Vänner, mannen och mina anställda har påpekat detta vid ett flertal tillfällen. Men hey, är ingen annan nöjd med mig, så kan jag i alla fall vara det själv. Idag. Sjukt jävla grymt nöjd med min insats på jobbet. Bara sådär. Fy fan vad bra. Kan ha att göra med min första kund, som på en kvart fick med sig varor för 11 000:-. Mycket tack vare mig. Det sätter liksom standarden och övrig försäljning bara flyter på. Utan ansträngning. 

Dock - nu är det dags att sluta svära. Blev ett extrahögt faaan idag när jag ramlade omkull i hallen, (balanssinne lika med not) då jag skulle ta på stövlarna. Då kom det ett litet faaan från vår lille. Så nu. No more swear words.

Good Luck Mamman (och Pappan).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0