Emilian Här




Hej. Jag heter Emilian. Och i natt höll jag mina föräldrar vakna mellan 03.30 och 05.00. Roligt av mig va? De var dock inte så glada. Först fick jag ligga i deras säng. Men då tyckte de att jag for runt som ett skållat troll och sparkades. Jag förstår inte. Jag övade ju bara lite riverdance. Och sjöng samtidigt. Det kan väl inte vara så farligt. Jag tyckte att det var roligt.

Sedan blev jag inburen i min säng igen. Det gillade jag inte. Men jag skrek inte. Inte så mycket i alla fall. Bara lite sådär lagom. Lite får de väl tåla. Jag brukar ju vara snäll. Sover alltid i min säng. Skriker aldrig när det är läggdags (nästan). Vaknar max en gång per natt och kräver att de ger mig nappen. Så det där i natt. Det var bara lite skoj. Sorry mamma och pappa. Det kommer aldrig att upprepas. Lååvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0