Årets Första Julbord - På ICA

Lätt det bästa idag. På vårt Kvantum Norremark. Där bjöds det först på glögg och pepparkaka. Sedan julbord. Jag skojar inte. Perfekt när man, trött och hungrig, kommer direkt från jobbet. Så får man Jansson, köttbullar, sill, julskinka. Underbart.

Dessutom hade de ett trevligt liveband i bakgrunden. Fy fan så nice. Speciellt då vi för en gång skull var bara vi. Utan den lille. Som promt hade krävt julbord han också. Och han är inte alltid den smidigaste vid matsituationer om man säger så. Men nu. Funkar kanon med lite rödkålsburkar som bord.



       

Great att jag blev mätt tänkte jag. Då handlar jag inte så mycket konstigt. Men jaha över tusen spänn i kassan i alla fall. Förstår inte hur vi lyckas. Varje gång.


Kommentarer
Postat av: M

Gud så trevligt!.. Ääälskar gratis provmat!. Såklart..

2010-12-15 @ 23:06:58
Postat av: Erik

Tusen kronor säger du?

300kr gick vår veckohandling på i Tisdags! retas

2010-12-16 @ 09:18:48
Postat av: Charlotte

...och det var inte bara provmat, det var liksom bjudmat. ett helt jävla julbord. underbart!



...erik, jag dör. jag fattar fan inte hur det kan bli så mkt. nu köpte iofs ronnie en jäkla massa rengöringsmedel och crap men ändå!!

2010-12-16 @ 11:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0