Miss You At Work

Då var det dags. Igår. Back to work. Eller work och work. Jag var där i två timmar bara. Kändes som att jag var på besök. Provade kläder. Snick-snackade. Nice. Men nästa vecka den 1 september. Då är det på riktigt. Och det känns bra. Det känns riktig roligt. Jag gillar ju mitt jobb. Och trivs i min butik. Fick dessutom rätsida på en massa frågetecken. Så nu känns allt fab igen.

Dock lite märkligt att det nu är jag som far till jobb. Medan pappan och den lille är at home. Då skönt att inte jobba så mycket nu i början. Saknaden är stor. Mest efter den lille. Buu.

Hur kan man låta bli att sakna den här filuren. Och då menar jag inte den märkliga rosa hästen/åsnan/grisen/taxen i hörnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0