Blingad

Jo men visst jag är ju vuxen nu. Barn och allt. Men still. Förtjust i glitter, blingbling och strass. Målade naglarna häromkvällen och hittade till min förtjusning små strasstenar att limma fast på naglarna. Som dekoration.

Min man tyckte att jag var astöntig. Men det bjuder jag på. Blev dessutom sjukt nöjd. (Som med allt jag gör, ni vet.) Tills jag upptäckte att en sten ramlat av redan under första kvällen. Men. Det var fint så länge det varade i alla fall.

Urusel bild. Men ett försök till bildbevis i alla fall. Tanken var att en nagel på varje hand skulle smyckas. Det slutade med att alla tio naglar fick stenar. Samt att stortånaglarna fick två stenar var. Less is no more.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0