Ultrakort Procedur

Jag vet att jag har mycket att vara tacksam över. Men just idag. Just nu är jag mest tacksam för att min fina lillkille, varje natt, varje kväll accepterar vår ultrakorta läggningsprocedur.

Som i princip består av att vi går in med honom i sovrummet, lägger ner honom i hans säng, pussar honom godnatt och sedan rusar ut. And It works. Every day. Vi är lika förundrade varje gång.

Sedan sover han sött hela natten lång och vaknar på strålande humör. Nåja han vaknar med ett humör kanske vi kan säga. Oftast solskens. 

Så ikväll ägnar jag några minuter åt att vara tacksam över just detta. Min underbara. Finaste. Lillkille. Så enkel, så smidig, så otroligt underbar. ♥



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0