Varje Dag Alltså

Då var jag alltså igång. Vet inte om jag kommer att gilla det här med bloggande. Gör ett försök, mest för min egen skull skulle jag tro. Kanske för att någon gång i framtiden kunna visa min son att jag faktiskt dokumenterat lite om hans bebistid. Föga troligt dock, att han som femtonårig kommer att bry sig. Men Emlilian, det här är vad mamma pysslade med när du låg i ditt babygym och jollrade som bäst.

Idag vaknade vi någotsånär utsövda jag försökte sno åt mig några få sekunders mer sömn trots att lilleman hade någon form av sångtävling cirka en centimeter från mitt öra. Härligt. Blev ett sjövarv, helt underbart ute, tog på mig alldeles för mycket kläder som vanligt. Mötte flera mammor som alla gick i par. Varför känner man sig alltid som en looser när man går själv. Försökte intala mig själv att jag har massor med mammavänner. Insåg sedan snabbt att jag var en tönt och njöt av vädret i stället.


Vissa sov och missade den underbara naturen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0