Perfekt Weekend

Då var helgen nästan slut. Som vanlig gick den galet fort. Fredagen var lika med fredagsmys, ugnsstekt kyckling och klyftpotatis såklart. Snäll bebbe som somnade i tid, lite Idol på det. Vad kan en människa mer begära, en kyss av sin älskade också såklart. Himmel.

Mysiga vänner trillade in allteftersom under lördagförmiddagen, jag älskar verkligen dessa flickor. Växjö bjöd såklart på sitt bästa väder, hellregn, inget nytt på den fronten alltså. Lilleman däremot bjöd verkligen på sitt bästa jag, tror inte han skrikit en enda gång i helgen, då det funnits många famnar att mysa runt mellan. Lunch och lite fika på stan, följt av slapp och mys i soffan. Därefter bryter helvetet lös, eller nja, sex yra töser som ska samsas om en dusch, två speglar, en fön, ja beskrivning överflödig. Allt under skratt och glam.

Middag tillreddes, kycklingmekk enligt Ronnies recept. Alla lovprisade denna enkla kokkonst. Vin avnjöts, tempot höjdes. Dock relativ lugnt tillställning, kan bero på barn i bilden. Tripp till Grace, ja även för mamman. Alla rörande överrens om att Växjös utbud av såväl snyggt manfolk som trendiga uteställen fortfarande lyser med sin frånvaro. Det hindrade inte oss från att äga the dancefloor, ni vet vilka ni är.

Mysig söndag med lång frukost följt av fika hos Söderkvists på Teleborg. Mycket fint hus och mycket goda kakor. Sabina och jag gjorde the campus tour efteråt. Nostalgi.

Det var en slagen familj Ericsson/Håkansson i eftermiddags. Jag och Emilian sov ett par timmar. En underbar helg helt enkelt. Jag är så glad ock tacksam för mina fina vänner. Vilka tjejer alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0