Morsa På Stan

Det där med att gå ut har varit ett huvudbry. Kommer jag att kunna:

lämna min älskade bebis - svar ja
klarar hans pappa att ta hand om honon - svar ja
klarar jag att vara ifrån honom - svar ja
dricka något - svar ja, med måtta, en och en halv öl är helt ok
bestämma vad jag ska ha på mig, vad har man på sig som morsa på stan - svar ingen aning vad fan är inne nu liksom?!

Usch det var lite märkligt att svira om till party måste jag säga. Körde vad jag trodde var ett säkert kort med smala jeans stövlar och linne. Det visade sig att Grace kryllade av glammiga brudar i lyxförpackningar. Kände mig tråkig men safe, smälte nog nästan in i väggarna med min likgiltiga outfit. Drack väldigt lite, det var okey. Dansade en del, det kan lämna övrigt att önska, stel som en pinne, kände inte igen några av inne-hitsen, men stuffade på ändå.

Mina tjejer är de bästa om man vill ha en rolig utekväll, då spelar kläder, musik och trendig dans föga roll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0