Inte Just Nu

Idag är det en sån här dag.


Har massor att ta tag i. Tvätt, disk, städning, packning...listan är lång. Det resulterar oftast i häng i soffan med diverse undanflykter.

Förmiddagens undanflykter:


Huvudvärk
Emilian sover
Måste kolla in alla funktioner i min nya telefon
Ska bara dricka upp mit te
Måste kolla efter en jacka till Emilian på nätet

Denna lista kan bli hur lång som helst inser jag nu. Faktum kvarstår dock - Emilian sover och jag KAN inte härja runt då. Skönt. Soffan är bekväm. Kanske kan ta en liten lur. Oj, snart "Days of our lives" - avsnitt 163784 typ, får inte missa. 


Kommentarer
Postat av: Anna Frostensson

Hej Lotta!!

Halkade in på din blogg via Facebook ;) Väldigt rolig läsning...haha...känner igen de där undanflyktena så jädra mycket....haha...



Innan jag blev mammaledig hade jag inte sett Days of our lifes på väääääldigt länge men det roliga är att de fortfarande kämpa med samma problem som sist jag tittade. Det kallar jag kvalité TV.

2009-10-28 @ 20:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0