För Vems Skull

Först tänkte jag hela tiden på att någon skulle läsa vad jag skrev, och försökte således anpassa mig efter det och skriva lite roligt (jag tänkte att jag skulle göra så). Nu känns det mer som att jag skriver för min egen skull. Har länge tänkt att skriva ner några rader om vad jag och Emilian gör varje dag. Det har inte orkats med, jag får alltid kramp i handen när jag skriver för hand + att jag skriver så satans fult. Så bloggen här får funka som min lilla "vad vi har gjort idag" dagbok. Nog om det.

Frulle och Äntligen Morgon - check
Facebookat - check
Promme runt sjön - check
MSN:at - check

Ja såhär kommer det förmodligen att se ut varje dag. Emilian sover i sin vagn i hallen, jag sitter med datorn i knät. Har Ronnies löpartights (med BossMedia logga) på mig, kände mig oerhört proffsig när jag "powerwalkade" runt sjön (skenet bedrog), jag har typ aldrig sprungit några längre sträckor. Men "the look" är allt som man säger.

Ronnie var hemma idag, sjuk. Nu är han på jobbet i alla fall. Dörren var olåst när vi kom hem, jag reflekterade inte ens över eventuella inbrott - det är att vara godtrogen. Trots att jag haft inbrott och blivit bestulen tidigare.

Note to selfe - fila ner naglarn, det tar för lång tid att skriva på den här minidatorn alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0