Fina Vänner

I morgon kommer Sandra Stina Åsa Sabina Cissi Johanna och Paulina på besök. Det ska bli galet kul, saknar dem som fan helt enkelt. Det var fruktansvärt när alla flyttade. Poff sa det, så var alla borta. Nu är det bättre men i början var det jättetungt och ensamt. Egentligen bor de inte så rysligt långt bort, men från att ha bott i samma hus/på samma gård, på Forskaren blev det ett jättelångt avstånd.

Det bästa är att varje gång vi ses är det som vanligt. Samtalämnena har dock förädrats en smula. Från att ha pratat mest tentatermer, Sivanskön, måndagsmiddag är det nu husköp, förlovningar, bröllop och barn...steget vi tagit är långt. En resa helt enkelt, som vi gjort tillsammans. Jag älskar dessa tjejer. Vi uppdaterar varandra ofta via mail, msn, facebook etc. men ingen går upp mot att ses live. De flesta var här en sväng i somras då Emilian var ny, nu känns det som en evighet sedan.

Jag längtar, det ska bli så underbart att ses igen. Mys står på schemat, middag, vin, lite utgång kanske. Får se hur Emilian ställer sig till allt detta bara. Ronnie har lovat passa. Får även se om party-Lotta finns kvar här inne någonstans. Risken är stor att jag känner mig som "morsa på stan" om vi går ut. Saknar min gamla killer-body (eller killer och killer) mina skinny-jeans något enormt. Lär bli någon mammatunika till slut.

Vill vara cool. Svårt när min coolhetsfaktor är lika hög som risken att min mamma skulle röka på. Det vill säga obefintlig.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Åhh, gumman...vilka fina inlägg! En liten tår, lycklig sådan, kommer fram i ögat, tro det eller ej. Eller det kanske inte är så svårt att tro iofs...=) Tycker så mycket om dig ska du veta och längtar som en tok tills vi ses nästa gång!

Puss!

2009-11-06 @ 17:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0