Emilian Äger!



Det är jag som är Emilian-Smilian =). Gästbloggar här på mammas blogg, hon tjatade så på mig. Suck! 

Jag tycker mycket om att ligga i mitt baby-gym, sitta i min baby-sitter eller softa i vagnen. Dock endast när det passar mig. Mamma och pappa får inte bestämma, nej det gör jag. Kom ihåg det, Emilian rules!

Jag älskar att får äta själv ur min blå nappflaska, sedan spyr jag gärna på pappa också. Jag blir liksom så till mig så att allt bara kommer upp. Jag bryr mig inte så mycket, men pappa verkar tycka att kräks är lite ofräscht. Han är en sådan mes ibland. Herregud, bajs och kräk är naturligt pappa.

När mamma och jag är på sångstunden träffar jag mina polare, de är okey fastän de är tjejer. Förra veckan var de här och hälsade på, fyra brudbebisar, lite jobbigt tyckte jag men jag stod ut, det gäller att gilla läget liksom. De sånger ja gillar bäst är när jag får slå på trumman och flyga högt upp i taket. Tyvärr verkar mamma tycka att de är lite jobbiga, hon pustar och har sig, mera mamma, mera säger jag!

Nähä nu orkar jag inte skriva mer, kan ju inte slösa min dyrbara bebistid med sådan här dravel. Jag har saker att sköta, nallen ska dreglas på, nyckelpigan ska skrikas på och spöket Laban måste få sin Emilian-dos också.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0