Bara Fint Med Mig

Det bästa med min helg är att måndagsångesten aldrig infinner sig. Kan inte med ord beskriva hur skönt det känns på söndagskvällen, ser fram emot varje veckodag numera.

Idag hade vi mamma + bebisträff att längta till. Emilian är alltid enda killen på dessa träffar, märkligt, det måste fötts enormt många tjejbebbar i Växjö denna sommar. Han tuppar sig dock inte, skönt, han sköter sig alltid, superskönt. Idag något trött, somnade direkt på hemvägen. Tog ett extra varv i stan, människor flyttar sig nästan alltid när man kommer med vagnen, gillar vi.

Regn och åter regn, men vet du vad, det gör mig inte så mycket. Jag är så nöjd. Har min man, min son, snart vårt hus, herregud. Gud ler mot mig. Det här måste vara hur lycklig stavas.


Jag är så lyckligt "Lottad"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0