Ta Vara På Sin Tid

Snart dags för inträde i vuxenvärlden. Personalmöte på jobbet. Längsedan jag gjorde något som vuxna mig. Ensam utan bebis inblandad. Undra om jag ens kommer ihåg hur. Trevligt avbrott. Men ingen jag känner längtan efter. Jag trodde aldrig att jag skulle njuta så mycket av att vara hemma med min lilla bebis. Rekomenderar det här. Hårt.

Njuter av varje sekund med min skatt. Att få vara med om varje dags händelser är helt fantastiskt. Det går så fort. Det händer verkligen saker varje dag. Jag vill aldrig att det ska ta slut.

Jag blir stolt, är rörd och förundrad precis hela tiden. Finaste bebis Emilian.

Jag måste nog gå och kramas lite med honom, igen.



Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh, vilka fina ord! Så härligt att höra, vännen.

2009-11-18 @ 19:49:59
Postat av: Charlotte

Du är fin du Sabina. Om du inte hört mig säga förut. Jag rekomenderar det här med barn. =)

2009-11-18 @ 21:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0