Åka Hiss

Jag får inte till det med dagens bild på mig själv liksom. Det är supersvårt att fota sig själv. Har försökt i speglar men våra är så små att det är stört omöjligt. Så idag tänkte jag vara smart och fota mig själv i spegeln i hissen på väg ut.

Står och försöker få till en pose. Trixar och har mig. Märker inte att hissen åker ner. För att sedan åka uppåt igen. Helt plötsligt är vi på våning fem. Vi bor på trean. Dörren öppnas. Där står två personer. En i rullstol. Vilket har noll med det här att göra. De stirrar på mig. Med all rätt. Jag står för sjutton och fotar mig själv i spegeln.

Hinner tänka att nu gäller det att säga något smart. Eh. Öh. "Får ni plats eller". Det var det smartaste jag kom på. Åker neråt under tystnad. Jag och Emilian kastar oss ut.

Då kommer jag på att jag har glömt att borsta tänderna.

Här är den omtalade hissbilden. Alla blev skitdåliga. Crap.




Så här "bra" blev det i spegeln i min garderob. Suck.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ser att du hittade något att värma öronen med till slut. Snyggt!

2009-11-16 @ 13:22:50
URL: http://nyisthlm.se
Postat av: Charlotte

Thanks!

2009-11-16 @ 20:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0