Vampyr På Cykel

Hjärtat började bulta väldigt hårt då jag och Emilian på vår promenad idag mötte en vampyr. Jag sökte desperat med blicken efter lämpliga flyktvägar. Vampyren närmade sig raskt. Vampyren cyklade. Mot oss. Jag trodde på allvar att det var en vampyr. Till han var mitt framör oss. Då såg jag. En långhårig kille med ett äppelskrutt i munnen.

Kan detta isyneseende bero på att jag just sett filmen Twilight? Ja. Men Nej. Jag är inte kär i Robert Pattinsson. Och jag tyckte faktiskt att filmen var ganska kass.


Fast han är helt okey att vila ögonen på. Trots att han är en vampyr.


Filmen var väl lite mysig då. The love story. Men resten av handlingen var kass det måste ni erkänna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0